Tuesday, March 22, 2011

Aduhai Isteriku part III

Saya menunggu di dalam kereta sampai lenguh seluruh badan saya. Sekali sekala saya rakam perbuatan mereka di dalam view cam.

Setelah sekian lama menanti, akhirnya mereka keluar dari restoran dan menuju ke arah kereta tadi. Saya rakam segala perbuatan mereka. Kemudian mereka bergerak menuju ke arah yang saya tidak pasti. Saya ekori lagi hinggalah saya tahu kemana tujuan mereka.

Mereka kembali ke pejabat isteri saya tetapi melalui lorong belakang yang gelap dan sempit itu. Saya tidak dapat ikut kerana takut mereka sedar akibat lampu yang saya pasang. Saya akhirnya mengambil keputusan untuk berjalan menyusup dan menyelinap ke tempat-tempat yang tersembunyi untuk saya merakam perbuatan mereka di dalam kereta di tempat yang gelap itu setelah saya meletakkan kereta di tempat yang sesuai.

Suasana di tempat itu amat gelap. Yang kedengaran hanya deruman bunyi kereta lelaki tadi yang tidak dimatikan enjinnya. Saya cari tempat yang sesuai dan tersembunyi agar tidak disedari mereka. Saya cuba zoom view cam tetapi tidak nampak apa-apa kerana gelap.

Kemudian saya hidupkan fungsi tangkapan gambar dalam gelap yang mana saya dapat lihat setiap sesuatu walaupun dalam keadaan yang amat gelap melalui view cam saya. Saya amat terkejut bila mendapati mereka sedang berasmara.

Saya lihat mulut mereka bercantum dan setelah agak lama, saya lihat lelaki itu menurunkan tempat duduk yang diduduki oleh isteri saya. Apa yang saya agak mereka pasti sedang berbaring bersama.Saya terpaksa berdiri lebih dekat di tempat yang selamat untuk merakam apa yang mereka lakukan

Saya rasa seperti hendak tercabut nyawa bila saya lihat kepala lelaki itu di celah kelangkang isteri saya. Kelihatannya kain isteri saya telah pun terselak dan saya fokus ke muka isteri saya, saya lihat dia hanya memejamkan matanya sambil meramas-ramas rambut lelaki itu.

Kelihatan baju kebaya yang dipakai oleh isteri saya juga telah terbuka kesemua butangnya mendedahkan keseluruhan buah dadanya yang terkeluar dari colinya. Kemudian saya lihat lelaki tersebut duduk kembali di kerusinya dan kepala isteri saya pula yang kelihatan berada di bahagian bawah badan lelaki itu.

Saya tidak nampak apa yang isteri saya lakukan kerana terlindung oleh pintu kereta. Tetapi dari pergerakan kepalanya yang turun naik dan kelakuan lelaki itu yang seperti kenikmatan

bersambung "Aduhai Isteriku part 4" pada 29 Mac

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pandang


Do you know what your wife is up to when you’re at work?

Sandcastle Art and Biggest Sandcastle in the World

Gambar seorang perempuan dari agen playboy


Biarpun tidak berbaju, masih menawankan?