Monday, February 14, 2011

Jimak dalam wad

Hari ni hari pertama aku masuk keje selepas cuti tahun baru cina. laura dah mula keluarkan suara dan menangis. doktor kata dalam masa tak sampai seminggu laura dah boleh balik.

boss tanye pasal zamri. aku kate dia sepupu aku. boss tanye lagi, takpe ke kantoi ari tu? aku kate semuanya ok. dan aku bagitau secara ringkas yang zamri tu ok, tak ambik tau sangat hal-hal peribadi aku.. boss dah tak tanye lagi.

boss kate nak ajak aku temankan dia meeting kat air keroh melaka. tapi sebab anak aku masih lagi kat hospital, so dia pegi sorang je. aku tak sedap hati. dah la aku baru keje, buat hal plak!

semalam aku dengan zamri mcm biase la. tapi cara kami buat tu agak tak biase bagi aku. semalam aku jaga laura kat hospital. zamri datang. sempat kami memacak dalam keadaan yang tak berapa nak selesa sangat.

‘meen, aku rase mcm ‘nak’ la…’ zamri bersuara memandang aku. aku diam. jem jap kepala aku pk camne nak buat. mmg la aku pun nak tapi sekarang ni mase tak sesuai.

aku memerhati sekitar bilik dimana laura ditempatkan sepanjang dia berada di hospital. ‘kat sini pun takpe’ zamri tarik aku duduk atas riba dia. dia memeluk aku erat. mula-mula dia cume cium pipi je. itu pun aku dpt rase spender aku da nak start basah dah. aku dapat rasa aku duduk atas sebatang benda keras yang kadang2 terasa berdenyut-denyut!

zamri menggosok2 apam aku dan dia pun dapat rasakan dari luar spender, dah start basah dah! dia menyelitkan jarinya untuk masuk meyelinap kedalam spender aku. hujung jarinya tersentuh kawasan basah ditengah garisan kemaluan. jemari zamri terus mengusap dan aku mula merintih. terasa konek zamri dicelah punggung yg sedang aku hempap tu makin mengeras.

ini bukan masanya kami nak foreplay. ini bukan tempat yang sesuai. zamri tolak aku bangun. aku berdiri dan dia tarik spender aku sampai turun ke lutut. zamri bukak zip seluar tanpa membuka seluar. dia hanya keluarkan konek dia dari lubang zip je. dia pacak aku dari belakang. aku hanya menunduk sikit sambil bertahan pada kerusi.

zamri menuujah sepantas mungkin. kadang-kadang kerusi tertolak dan kedengaran bunyi kaki kerusi bergesel dgn lantai. sambil memegang pinggang aku dgn kedua belah tangan, zamri menghenyak aku sesedap rasa. memang nikmat sebab dalam keadaan berdiri mcm tu lubang terasa ketat. laluan konek zamri terasa padat di celah kangkang. kalau bra dan baju dibuka, dah tentulah breast aku bergoncang berhayun-hayun kalau dalam keadaan bogel. gile ke nak bogel kat dalam wad.

kesedapan yg zamri rasakan akibat rasa ketat dan sendat tu buat dia tak bertahan lama. lagipun kongkek dalam keadaan takut-takut ni leceh sikit. sempat zamri memancut dan memuntahkan air dia tu kat atas tapak tangan dia sendiri. lepas tu pegi cuci. aku cume lap kemaluan aku pakai wet tissue laura je hahaha pastu aku sarung balik spender aku dan buat mcm takde pape. zamri terus balik kuantan sebab keje esoknye (hari ni).

aku plak ari ni pegi keje dalam keadaan ngantuk. tunggu mak aku datang pukul 7 pagi, baru aku balik mandi dan bersiap pegi keje.

Tajuk akan datang "aku puas" 16 Februari 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pandang


Do you know what your wife is up to when you’re at work?

Sandcastle Art and Biggest Sandcastle in the World

Gambar seorang perempuan dari agen playboy


Biarpun tidak berbaju, masih menawankan?